1. Kun olen rekisteröitynyt tai ostanut lisenssin InnoSportin urheiluvalmennuspalvelusta www.innosport.fi, niin käykö minun samat tunnukset verkkokauppaan, kun ostan tuotteita?

Ei valitettavasti käy. Verkkokauppastamme voi ostaa joko tekemällä pysyvät tunnukset tai vain ostaa suoraan yhden oston. Tällöin pitää kuitenkin ilmoittaa oston yhteydessä vaadittavat yhteystiedot.

2. Voiko sivuilla olevien tuotteiden hinnasta tinkiä ?

Tuotteet ovat nettohinnoiteltuja, joten tinkiminen ei kannata.

3. Pitääkö läpimennyt tilaus maksaa ensin ennen tavaran toimitusta?

Tilausta, joka on mennyt läpi, ei tarvitse maksaa etukäteen, vaan laskulla, joka tulee aina tavarantoimituksen yhteydessä. Soittamalla tai sähköpostilla tehdyissä tilauksissa noudatamme sellaista periaatetta, että tilauksen lasku maksetaan joko ennakkoon tai postiennakolla.

4. En löydä etsimääni tuotetta InnoSportin verkkokaupasta, milloin kyseinen tuote on saatavissa?

Sivustomme päivittyy automaattisesti. Kun jokin tuote on lopussa, poistuu se automaattisesti sivustoltamme. Kaikki tuotteet, jotka ovat sivuillamme esillä ovat käytännössä saatavilla.

5. En löydä verkkosivuiltanne hinnastoa, joka kertoisi erilaisten tuotteiden Toimituskustannukset?

Hinnoittelu tapahtuu tuotteen painon, koon, toimitus- sekä maksutavan mukaan. Ostoskorissa voit valita tuotteille haluamasi toimitustavan, samalla näet myös eri toimitustapojen hinnat.

6. Jos ostamani tuote rikkoontuu postikuljetuksessa, kuka maksaa vahingon?

InnoSport on vastuussa lähettämistään tuotteista.

7. Ostin teiltä viime viikolla reaktiopalloja, voinko palauttaa sen vaikka olen avannut paketin?

Olet ostanut tuotteen 7 päivää sitten joten 14 päivän palautusoikeus on voimassa. Muista että tuotteen tulee olla:
- Alkuperäispakkauksessa
- Ilman merkintöjä
- Sinetöityjen tuotteiden sinetit ehjinä
- Täysin myyntikelpoisena, uutta vastaavassa kunnossa
- Tuotepaketin tulee olla suljettavissa alkuperäistä vastaavaksi
- Tuotteen mukana tulee olla täytetty asiakaspalautuslomake ja kopio ostokuitista.

8.Haluaisin uuden tuotteen myyntiin verkkokauppaanne, onnistuuko?

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia uusista tuotteista, jos tuote liittyy urheilun harjoitteluvälineisiin.

9.Mitä jos lähetys hukkuu matkalla?

Mikäli paketti hukkuu lähetyksen aikana olemme vastuussa tuotteen hukkumisesta. Mikäli pakettia ei löydetä 10 työpäivän kuluessa, tuote lähetetään sinulle uudelleen tai palautamme maksamasi hinnan tilillesi.

10.Mikä on tilauksien käsittelyjärjestys?

Tilaukset käsitellään aina tilausjärjestyksessä, eli aikaisemmin tilannut asiakas saa tuotteen ensimmäisenä.